16 Jan 2012

Kau Kate Blog Aku Buruk , Ada Ku Kesah ? Yang Penting, Blog Ni Cantik Di Mata Aku .

Assalamualaikum .
Diam je la...
Selamat sejahtera bloggers2 sekalian . Korang baca  entri ni, Nadia maw korang diam jer k ? Jangan pulak dalam hati korang terdetik...

Eh, buruk betollah blog dia ni . Lebih baek tak yah baca entri dia ni. 
Ala ... Jahat betol bunyi tu . Bukannye apa . Kalau ada bloggers lain yang blogwalking kat blog korang tu , korang engat la jugak kan ?! Tak semuanya yang suka pada blog kita meskipun tiap2 hari kita lawat blog xde miss ! Blog Nadia x cantek ke ? Takpe, kau kata blog aku buruk, ada aku kesah ? Lantaklah kalau kau suke ke tak. Yang penting, blog ni cantik di mata aku. Kang ! Padan muka . Baru taw .

Eh apa bising2 ney ? Nadia zip mulut korang tu baru taw. HAHA . Ada sesetengah blogger yang ingin followers dia menaik so dia buat blogwalking terus-menerus . Pastu dia klik website blogger mungkin buruk di mata kita, cantek di mata mereka kan ? So, apabila blogger tersebut sakit mata memandang blog yang sedang dijelajahi, maka dia malas nak mem'follow' blog tersebut.

Korang cm tu jugak ea ? Eh ? bercakap fasal follower ? Kotak follow mem'follow' aku ni ? Hilang dah pulak . Ahh . Malas lah nak buad kat google friend connect . Kalau korang tak taw mana tempat follow lam blog ni.. Tu , kat atas tu . Kaler pink. Comel kan ? lebih baek korang klik sana .

Byeee ~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...